اینجا “تاپ تیزر” است

شکل گیری هسته اصلی “تاپ تیزر” باز می گردد به سال ۱۳۷۷.  زمانیکه گروهی از دانشجویان سینما، گرافیک و موسیقی در محفلی دوستانه و دانشجویی به فکر ایجاد فضای کاری گروهی و مشترک افتادیم. راه های مختلفی را بررسی کردیم و هر یک مشکلاتی داشت و امکان اجرا شدن را نداشتند. تدریس هنر در آن زمان تنها راه فعالیت کاری  برای دانشجویان هنر بود. یک دور همی در ساعات استراحت ما بین کلاس های درس ، یک گپ دوستانه با یکی از استادان که سر میز ما آمده بود و ما به یک چای دانشجویی در ظرف های یکبار مصرف پلاستیکی دعوتش کرده بودیم و در نهایت پیشنهاد ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت مینو برای یکی از محصولاتش که توسط استاد به ما داده شد . برای آشنایی بیشتر استاد ما را به منزل خود دعوت کرد و در آنجا برای اولین بار با نرم افزارها و سخت افزار های آهنگسازی و تدوین ویدیو آشنا شدیم . ساخت اولین کار با تمام سختی هایش ، شیرینی و انگیزه زیادی به ما داد تا روی این کار به شکلی جدی تر فکر کنیم و در ادامه تیزرهای مختلفی سفارش گرفتیم و به تدریج مسیر کاری تیم ما به این سمت معطوف شد. بعد از ۱۰ سال فعالیت در سال ۸۷ به تدریج یا تغییر مدیاهای تبلیغاتی در ایران و تبلیغات بر بستر وب و فراگیر شدن گوشی های هوشمند و تبلیغات در پیام رسان های مختلف؛  تیم ما تصمیم به تغییر سیاست های کاری خود گرفت و در این مسیر شروع به فعالیت در زمینه تولید محتوای ویدیویی برای استفاده در فضای مجازی گرفتیم و وارد مرحله ی جدیدی از فعالیت حرفه ای خود شدیم.
این تغییر دیدگاه باعث تنوع در محصولات ما شد، به نحوی که در انواع فرمت های تصویری و صوتی از ویدیو کلیپ گرفته تا ووله های تلویزیونی تا پادکست و دوبله ویدیوهای آموزشی و …. رو ساخته و بازار گسترده تری رو تجربه کردیم. در سال ۹۵ به مدت یکسال با تمرکز برساخت ویدیوهایی در زمینه ورزش و توریسم و جهانگردی و هنرهای دستی و نیز دوبله ویدیوهای خارجی در همین زمینه ها تجربه دیگری که از دل آن قریب به ۱۶۰ ساعت ویدیو بیرون آمد. تبلیغات درون اپلیکیشنی بخش جدید فعالیت های ما بود که در همین سال همراه با موارد یاد شده به خدمات متنوع ما اضافه شد. ساخت انواع موسیقی نیز برای محصولاتمان از اصول کاری تیم ما بوده و کمتر سعی در انتخاب موزیک داشته ایم مگر به میل و اصرار مشتریان خود. در این بین ما فعالیت های خود را با شبکه های تلویزیون به شکلی محدودتر ادامه دادیم و بیش از ۸۰ عنوان ویدیو کلیپ برای شبکه های تخصصی ساختیم.و سرانجام احساس نیاز به تغییر در شیوه کاری ما را برآن داشت تا نسبت به این مهم نیازسنجی و امکان سنجی دقیقی را مبنای تصمیم گیری جدید خود قرار دهیم .
اما دوره جدید فعالیتی ما با تجارب ۲۰ ساله که شرح مختصری از این مفصل بازگو شد ما را برآن داشت تا به سمت تمرکز و محدود کردن خدمات خود رفته و با این کار از انرژی و تجارب کاری تیم خود به نحوی موثر و مفیدتر بهره ببریم. این تغییر دیدگاه ما را به سمت تولید محتواهای گوناگون مناسب استفاده در پیام رسان ها و اینستاگرام و در مجموع تبلیغات بربستر وب نمود. در این دوره فعالیت های خود را معطوف بر ساخت انواع موشن گرافیک و تولید موزیک و پادکست با رویکرد بهره گیری از این محصولات در فضای مجازی و گوشی های هوشمند گردیده است. فرسنگ ها راه را در این مسیر پرپیج و خم و فراز و فرود طی کردیم و صدها تجربه تلخ و شیرین از سر گذراندیم و اکنون اینجا درکنار شما گرامی دوستان هستیم .اولین روزی که در منزل استاد با سخت افزار و نرم افزارهای مختلف ساخت ویدیو و موزیک آشنا شدیم به اندازه ای هیجان زده بودیم که تصور کردیم مهم ترین مسئله در ساخت آثار رسانه ای سخت افزار و نرم افزار هستند. سال ها از آن روز می گذرد و ما طی این سال ها سعی در به روز بودن سخت افزار و نرم افزار خود داشته ایم .اما حاصل سال ها تجربه ما را به این مهم رسانده که مهم ترین بخش ماجرا تجربه کاری و ایده های خلاقانه است و البته نرم افزار و سخت افزار نیز در تکمیل این فرایند نقش مهمی دارند.حالا سالها تلاش و تجربه، تحصیلات آکادمیک رسانه ای و هنری، تجربه مدیاهای گوناگون و میزان تاثیر گذاری هریک و نرم افزارهاو سخت افزارهای به روز ما را به نقطه ای مهم درکار رسانده و آن هم اطمینان قابل توجه از شناخت مناسب نسبت به بازار و نیازهای آن و روش های مناسب ساخت تبلیغات متناسب با هر نوع نیاز. و این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه. ما باور داریم که  مهم ترین سرمایه ی تیم ما در انجام پروژه های کاری شناخت مناسب نسبت به هرنوع پروژه کاری است و دوست داریم با تمام توان و توشه ی خود در کنارتان باشیم.

“گرامی دوست ارجمند ، اینجا تاپ تیزر است. اکنون به تبلیغات جدید بیاندیشید”