اینجا “تاپ تیزر” است

شکل گیری هسته اصلی “تاپ تیزر” باز می گردد به سال ۱۳۷۷.  زمانیکه گروهی از دانشجویان سینما، گرافیک و موسیقی در محفلی دوستانه و دانشجویی به فکر ایجاد فضای کاری گروهی و مشترک افتادیم.. یک دور همی در ساعات استراحت ما بین کلاس های درس ، یک گپ دوستانه با یکی از استادان که سر میز ما آمده بود و ما به یک چای دانشجویی در ظرف های یکبار مصرف پلاستیکی دعوتش کرده بودیم و در نهایت پیشنهاد ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت “مینو “برای یکی از محصولاتش که توسط استاد به ما داده شد . ساخت اولین کار با تمام سختی هایش ، شیرینی و انگیزه زیادی به ما داد تا روی این کار به شکلی جدی تر فکر کنیم و در ادامه تیزرهای مختلفی سفارش گرفتیم و به تدریج مسیر کاری تیم ما به این سمت معطوف شد.بعد از ۱۰ سال فعالیت در سال ۸۷ به تدریج با تغییر مدیاهای تبلیغاتی در ایران و فراگیر شدن گوشی های هوشمند و تبلیغات در پیام رسان های مختلف؛  تیم ما تصمیم به تغییر سیاست های کاری خود گرفت و در این مسیر شروع به فعالیت در زمینه تولید محتوای ویدیویی برای استفاده در فضای مجازی گرفتیم و وارد مرحله ی جدیدی از فعالیت حرفه ای خود شدیم.

این تغییر دیدگاه باعث تنوع در محصولات ما شد:

  • موشن گرافیک
  • ویدیو کلیپ
  • میان برنامه
  • پادکست
  • نریشن و دوبله
  • ساخت و تنظیم موزیک ( ترانه در انواع سبک ها، موزیک فیلم، موزیک تبلیغاتی و ….)
  • بنر ، اسپلش، لیست محصول، نوتیفیکیشن و … که همگی بر بستر وب و اپ های مختلف قابلیت بار گذاری و اجرا را دارند
  •  و باز هم موشن گرافیک ( اینفوگرافی، آموزشی، پرزنتیشن، تبلیغاتی، لوگوموشن و ….)

سال ها از آن روز می گذرد و ما طی این سال ها سعی در به روز بودن سخت افزار و نرم افزار خود داشته ایم .اما حاصل سال ها تجربه ما را به این مهم رسانده که مهم ترین بخش ماجرا تجربه کاری و ایده های خلاقانه است و البته نرم افزار و سخت افزار نیز در تکمیل این فرایند نقش مهمی دارند.حالا سالها تلاش و تجربه، تحصیلات آکادمیک رسانه ای و هنری، تجربه مدیاهای گوناگون و میزان تاثیر گذاری هریک و نرم افزارهاو سخت افزارهای به روز ما را به نقطه ای مهم درکار رسانده و آن هم اطمینان قابل توجه از شناخت مناسب نسبت به بازار و نیازهای آن و روش های مناسب ساخت تبلیغات متناسب با هر نوع نیاز. و این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه. ما باور داریم که  مهم ترین سرمایه ی تیم ما در انجام پروژه های کاری شناخت مناسب نسبت به هرنوع پروژه کاری است و دوست داریم با تمام توان و توشه ی خود در کنارتان باشیم.
 “گرامی دوست ارجمند، اینجا تاپ تیزر است. اکنون به تبلیغات جدید بیاندیشید و به ما دلگرم باشید ما هم به در کنار شما بودن دلخوشیم”